Sport – voeding – leefstijl

Karin’s Blog

Lees de meest recente titels, of kies uit een van de onderwerpen hieronder.

Havermout ontbijt met kersen en aardbeien

19 mei, 2022

Havermout ontbijt met kersen en aardbeien

Warme havermout pap als ontbijt. Heerlijk!

Wil jij meer weten over de gezondheidsvoordelen van havermout kijk dan hier. Ook vind je daar een overnight oats recept. Heb je zin in havermout kokos banaan koek. Dit recept kun je hier vinden.

Wat heb je nodig?
  • 100 gr havermout
  • 200  ml plantaardige melk
  • kaneel naar behoefte
  • limoensap
  • aardbeien en kersen
Hoe maak je het?
  • Breng 200 ml  plantaardige melk met 100 gr havermout aan de kook.
  • Haal de pan van de kookplaat af.
  • Voeg kaneel en wat limoensap toe.
  • Garneer de pap met aardbeien en kersen.


Eet smakelijk!

Glutenvrije gevulde speculaas

Glutenvrije gevulde speculaas

Het leven draait om balans, dus zeker met Sinterklaas raad ik je aan om heerlijk te genieten van een stukje glutenvrije gevulde speculaas. En ik gun mensen met een glutenallergie het allerlekkerste stukje speculaas,  i.p.v. die droge dingen uit de winkel, waar je...

Lees meer
Glutenvrij speculaas taartje

Glutenvrij speculaas taartje

Doe eens gek. Start je dag eens met een gezond, glutenvrij  speculaas taartje. Je kunt dit taartje namelijk zo maken dat je het ook lactose- of eivrij kunt maken en daardoor is het geschikt voor iedereen. Bij dit taartje kies ik voor Zonnatura appelstroop of bio...

Lees meer