Samen sporten motiveert

Karin’s Groepslessen

Wist je dat je bij Karin Keijzer ook groepslessen kunt volgen, want samen sporten stimuleert.

Zwanger en fit is een workout speciaal afgestemd op de zwangere vrouw en op de vrouw, die net bevallen is. Mijn outdoor lessen hebben een verantwoorde opbouw en zijn veilig voor jou en je baby.

Tijdens de lessen wordt aandacht besteed aan je uithoudingsvermogen en gewerkt aan je core. Door preventief te werken aan je bekkenbodemspieren,door deze te activeren. Hierdoor verminder je de kans op complicaties tijdens de zwangerschap en bevalling en het helpt je na de bevalling weer sterker te worden.
Je traint bij mij met een maximale hartfrequentie tot 145 slagen per minuut. De training is gebaseerd op 70% van de totale intensiteit. Voordat jij start met trainen bepaal ik aan de hand van een intake hoe hoog jouw hartslag mag zijn en of er nog andere dingen zijn, die belangrijk zijn. Ook werk ik graag samen met jouw fysiotherapeut om voor de training voor jou zo optimaal mogelijk te maken.
Handig is om tijdens de training een hartslagmeter te dragen, zodat je zelf goed je hartslag kan controleren.
De ademhaling en ontspanning zijn ook een belangrijk onderdelen van de training.
Het doel van deze zwanger & fit workout is:
Je voelt je mentaal en fysiek veel sterker. Door goede begeleiding en een verantwoord trainingsschema word jij steeds sterker en hierdoor krijg je meer zelfvertrouwen.
Je krijgt minder klachten en lichamelijke ongemakken.
Door te blijven bewegen en zeker in de buitenlucht kun je makkelijker inslapen. En je slaapt ook dieper. Door dieper te slapen herstel je beter. Hierdoor heb jij weer meer energie overdag.
Na het sporten komen er endorfinen vrij die jou een goed en energiek gevoel geven.
Je gaat minder op zien tegen een bevalling en je functioneert beter tijdens een bevalling, doordat jij meer uithoudingsvermogen krijgt en sterker wordt.
Je herstelt sneller na een bevalling, doordat jij je spieren goed getraind hebt en een goede conditie hebt.

Er kan gestart worden vanaf 12 weken zwangerschap of vanaf 6 weken na de bevalling. Overleg met je verloskundige of behandelend arts of je weer mag gaan sporten.
Na je zwangerschap kun je vanaf 24 weken na je bevalling kiezen voor de powermama groep. In de powermama groep gaat de intensiteit een stuk omhoog, omdat je lichaam dan meer intensiteit aan kan.

Wanneer:
Woensdag: 10:00-11:00 uur: Pannenkoekenhuis Kernhem
Maandag: 19:15-20:15 uur: Parkeerplaats basisschool De Vuursteen, Kernhem Ede

Tarieven:
€ 10,00 per les
Maandelijks opzegbaar

 

Deze lessen starten binnenkort.

Deze lessen starten binnenkort

Meer informatie nodig

Stuur een bericht

Telefoon

(06) 233 72 909

Locatie

EDE

Email

karin@keijzer-ede.nl